Понеділок 13.04
Тема: Практичне занняття
Виконати завдання практичного заняття с. 235-236
Середа 15.04
Тема:Узагальнення. Тематичний контроль
1.Повторити § 23-29.
2.Виконати вправу naurok.ua. Код: 178648
Четвер 16.04.
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
1.§ 26 ( п. 1,2).
2.Робота з датами
3. Відересурс за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=vsAaVPtJk3Q
ПРАВОЗНАВСТВО
Тема: Практичне заняття. Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх
1.Параграф 28
2. Сит.1, с. 183; табл. с. 186; сит. 2, с. 187)
Вівторок 15.04
Понеділок 30.03
Тема: Події Російської революції 1905-1907 рр в Україні
1. Опрацювати пар.25 9 п. (1-5)
2. робота з датами.
3. Виконати тестові завдання.
1905— 1907 рр. у Російській імперії.
3) малоземелля та безземелля селянства; прагнення підвищення заробітної 
плати та покращення умов праці робітників;
путатів;
6) «українізація» армії;
Б 2,4,6, 7;
2. Які українські періодичні видання почали виходити на початку XX 
ст. в Наддніпрянській Україні.
1) «Хлібороб»;
2) «Громадська думка»;
4) «Правда»;
7) «Рада».
Б 2,5,7;
В 3,4,6;
3. Укажіть, які питання вважали першочерговими для розв'язання 
українські представники в самостійної Української держави;
Б надання загального виборчого права, ліквідація поміщицького земле-
В земельне, освітнє, надання Україні автономії;
Г земельне, загальне виборче право, відокремлення від Росії.

4. Серед основних причин революції 1905-1907 рр. позначте твердження, 

яке є помилковим. 
Г намагання широких верств населення змінити монархічну форму
правління на республіканську.
5. Яке твердження є правдивим? Підписання російським імператором 
Миколою І Маніфесту (17 жовтня 1905 р.) стало наслідком:
А прагнення царського режиму скликати парламент у Росії й перейти до 
парламентської монархії;
В прагнення запобігти подальшому розгортанню революції в країні; 
Г бажання легалізувати всі прояви політичної діяльності в Російській
6. Позначте місто, пов'язане з повстанням на крейсері «Очаків».
Б Одеса;
7. Назвіть прізвище керівника демонстрації солдатів-саперів, які 
вийшли на вулиці Києва, щоб об'єднатися з іншими частинами.
Б О. Коваленко;
Г Б. Жаданівський.
8. Фактична відсутність досвіду парламентської форми правління в
опозиційних сил - з другого, зумовили появу нової альтернативної 
моделі організації влади, яка почала створюватися протягом жовтня -
Позначте назву нової альтернативної моделі організації влади.

А Рада депутатів Державної думи; Б Рада прогресивної інтелігенції; В Рада
робітничих депутатів; Г Рада вільних підприємців.
9. До І Державної думи, яка почала працювати у травні 1906 р., від
представники міської інтелігенції; 45 депутатів-українців створили 
свою власну парламентську групу. Позначте основні програмні вимоги
1 боротьба за автономію України;
3 конфіскація поміщицької землі, націоналізація та розподіл землі поміж
селянами за трудовою нормою;
5 запровадження української мови у школах, суді, церкві.
10. Яка подія відбулася 3 червня 1907 року
Б підписання царем маніфесту «Про удосконалення державної влади»;

В опубліковано царський маніфест про розпуск II Державної думи;
Г початок роботи І Державної думи.
11. Установіть відповідність між прізвищем історичного діяча та подією 
революції 1905—1907 рр., яка з ним пов'язана.
1 Петро Шмідт;
4 Микола Аркас.
В повстання на крейсері «Очаків»;
Д створення української парламентської громади в першій Державній думі.
Б збройні повстання в Харкові, Катеринославі, Олександрівську і в Донбасі; 
В повстання на броненосці «Потьомкін»;
13. Установіть хронологічну послідовність революції 1905—1907 рр.
В « Кривава неділя »;
Понеділок 06.04
Тема: Посилання тиску з боку російської імперської влади на українських землях. Справа Бейліса
1. Опрацювати пар. 26 ( п.6)
2. Робота з датами.
Середа 08.04
Тема: Суспільно- політичне життя на західноукраїнських землях на початку XX ст.
1. Опрацювати пар. 27.
2. Робота з поняттями, датами
Четвер 09.04
Тема: Український політичний і національно- культурний рух у 1907 -1914 рр.. Реформа виборчої системи в Австро-Угорщині.
1. Опрацювати пар. 28-29.
2. Виконати тестові завдання
територіальних регіонів імперії; побудова
нових держав на основних засадах соціалістичної ідеології; 

нової
Російської держави на засадах конфедерації; Україна - складова
В впровадження
парламентаризму як основи загальнодержавного ладу,
федеративна перебудова Росії як засіб
забезпечення прав українців та інших

народів,
національно-територіальна автономія України у складі Російської
Федерації
правління замінила республіканською;
проголошення нового державного 
утворення - Союзу демократичних республік.
7. Позначте назву загальноросійської політичної
партії, яка стала
політичним союзником «Товариства українських
поступовців».
Б Конституційно-демократична партія
(кадети);
8. Позначте один з основних наслідків столипінської
аграрної реформи 
в
Україні.
Б в
Україні, як і в усій імперії, було подолано селянське малоземелля та
В утверджувалося
приватне селянське землеволодіння;

господарства становили більшість і за кількісним
показником переважали і
заможні, і малоземельні.
Правознавство 07.04
Тема: Практичне занняття
Виконати завдання практичного заняття с. 235-236
Середа 15.04
Тема:Узагальнення. Тематичний контроль
1.Повторити § 23-29.
2.Виконати вправу naurok.ua. Код: 178648
Четвер 16.04.
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
1.§ 26 ( п. 1,2).
2.Робота з датами
3. Відересурс за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=vsAaVPtJk3Q
ПРАВОЗНАВСТВО
Тема: Практичне заняття. Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх
1.Параграф 28
2. Сит.1, с. 183; табл. с. 186; сит. 2, с. 187)
Вівторок 15.04
Понеділок 30.03
Тема: Події Російської революції 1905-1907 рр в Україні
1. Опрацювати пар.25 9 п. (1-5)
2. робота з датами.
3. Виконати тестові завдання.
1.. Укажіть, які з наведених положень називають, причини революції
1) Глибока економічна криза;
2) поразка Росії у війні з Японією;
4) активізація робітничого руху, створення Рад робочих і солдатських де-
5) відсутність політичних свобод, утиски на національному ґрунті;
7) паливна криза.
А 1,2,3,5;
В 3,4,6,7;
Г 4,5,6,7.
3) «Нива»;
5) «Діло»;
6) «Зоря»;
А 1,2,7;
Г 1,3,6.
володіння;
першій Державній думі.
А Національне, освітнє, створення
А зволікання влади з остаточним вирішенням аграрного питання; Б відсутність у Російській імперії демократичних свобод;
В зацікавленість буржуазії в її залученні до розв'язання важливих державних
питань;15 
Б перемоги в російсько-японській війні;
імперії.
А Севастополь;
В Миколаїв;
Г Херсон.
А Г. Вакуленчук;
В О. Матюшенко;
Російській імперії, з одного боку, і необхідність консолідації
грудня 1905 р.
України ввійшло 102 депутати, серед яких переважали селяни і
цієї парламентської групи.
2 скасування губернсько-повітового адміністративного устрою в Україні;
4 боротьба за повну незалежність України;
А 1,3, 5; Б 2, 3, 4; В З, 4, 5; Г 1, 2,4.
А затверджені «Основні державні закони Російської імперії»;
3 Борис Жаданівський;
А Організація діяльності «Просвіти» в Наддніпрянській Україні;
Б повстання на броненосці «Потьомкін »;
Г повстання київських саперів;
12. Установіть послідовність революційних подій у 1905 р.
А повстання на крейсері «Очаків»;
Г загальноросійський політичний страйк.
А Початок повстання на броненосці «Потьомкін»;
Б вибори до першої Державної думи;
Г початок повстання на крейсері «Очаків».
Середа 01.04
Тема Діяльність українських громад у І - IV Державних Думах. ТУП.
1. Опрацювати пар. 25 ( п. 6), пар. 26 ( п. 5)
2. Робота з датами.
3. Виконати вправу за посиланням https://learningapps.org/6792321
Четвер 02. 04.
Тема : Аграрна реформа Петра Столипіна та її вплив на Україну.
1. Опрацювати пар. 26 ( п. 1-4)
2.Робота з поняттями, датами.
3. Відеоресурс за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=sEvpF-gM5vE
ПРАВОЗНАВСТВО 31.03
Тема: Кримінальна відповідальність неповнолітніх
1. Опр. пар. 26,27
2. Виконати ситуації, параграфів.
Понеділок 06.04
Тема: Посилання тиску з боку російської імперської влади на українських землях. Справа Бейліса
1. Опрацювати пар. 26 ( п.6)
2. Робота з датами.
Середа 08.04
Тема: Суспільно- політичне життя на західноукраїнських землях на початку XX ст.
1. Опрацювати пар. 27.
2. Робота з поняттями, датами
Четвер 09.04
Тема: Український політичний і національно- культурний рух у 1907 -1914 рр.. Реформа виборчої системи в Австро-Угорщині.
1. Опрацювати пар. 28-29.
2. Виконати тестові завдання
1.
|
Позначте дату промислового піднесення в Україні:
|
|||||||||
А
|
1900 - 1903 рр.; Б
|
1904 -
1908 рр.;
|
В
|
1906 - 1911 рр.;
|
||||||
Г
|
1909 -
1913 рр.
|
|||||||||
2.
|
Позначте варіант, у якому названо характер
українського
|
|||||||||
національного руху на початку
XX ст.:
|
||||||||||
А
|
політичний;
Бкультурно-просвітницький;
|
|||||||||
В
|
релігійно-просвітницький;
Г
|
революційний.
|
||||||||
3.
|
Позначте варіант, у якому названо подію революції
1905 - 1907 рр.,
|
|||||||||
описану М. Коцюбинським у повісті «Fata morgana»
|
||||||||||
А
|
виступ саперів на чолі з Б. Жадановським у Києві;
Б
|
|||||||||
Сорочинська
трагедія;
|
||||||||||
В
|
Вихвостовська
трагедія;
|
Г
|
грудневе збройне
|
|||||||
повстання
1905 р. у Катеринославі.
|
||||||||||
4.
|
Позначте варіант, у якому не названо завдання
революції 1905 - 1907
|
|||||||||
рр.:
|
||||||||||
А
|
повалення самодержавства, установлення
демократичної республіки,
|
|||||||||
ліквідація
національного гніту;
|
||||||||||
Б
|
здобуття
Україною самостійності у внутрішньому і зовнішньому
|
|||||||||
політичному
житті;
|
||||||||||
В
|
ліквідація
поміщицького землеволодіння, перерозподіл земель;
|
|||||||||
Г
|
установлення
8-годинного робочого дня, поліпшення умов праці
|
|||||||||
життя
робітників.
|
||||||||||
5.
|
Позначте варіант, у якому не зазначено назву
західноукраїнської
|
|||||||||
молодіжної організації:
|
||||||||||
А
|
«Січ»;
|
Б
|
«Пласт»;
В
|
«Сокіл»;
|
Г
|
«Джура».
|
||||
6. Позначте основні вимоги програми «Товариства українських
|
||||||||||
поступовців».
|
||||||||||
А
|
боротьба за повну незалежність України, а також
усіх національно-
|
|||||||||
Б здійснення демократичної революції в Російській імперії, утворення
частина
цієї конфедерації;
прийняття
конституції Російської імперії, яка б монархічну форму
А «Союз 17 октября» (октябристи);
В «Союз русского народа»;
Г партія соціалістів-революціонерів (есери).
А ліквідовано поміщицьке землеволодіння в Україні;
безземелля;
Г на 1917 р. у структурі селянських
господарств в Україні середні
9. У ході здійснення
столипінської аграрної реформи потік переселенців з України був таким потужним,
що в окремих територіально-адміністративних одиницях
Російської імперії вони становили навітьбільшість населення. Позначте такі
територіально-адміністративні одиниці, де переселенці-українці становили
більшість населення
А Приморська й Амурська області; Б Самарська й
Оренбурзька губернії; 




В
Томська і Єнісейська губернії; Г Кубанська область і
Ставропольська губернія
10. Позначте правильне твердження. «Справа Бейліса» була пов'язана з
поширенням у суспільстві:
|
||||||
А
|
національно-визвольних ідей; Б
|
антисемітських настроїв;
|
||||
В
|
революційних
настроїв у суспільстві; Г
реформістських ідей у
|
|||||
суспільстві.
|
||||||
11.
Позначте рік Проведення в Києві судового процесу вад М..
|
||||||
БЄЙЛІСОМ { «справа.Бейліса»).
|
||||||
А
|
1906 р.
|
Б
|
1910 р.
|
В
|
1913 р.
|
Г
|
1915 р.
|
||||||
12.
Позначте дату втрати чинності Емського указу.
|
||||||
А
|
Жовтень 1905 р.
|
|||||
Б
|
Травень
1906 р.
|
|||||
В
|
Січень 1907
р.
|
|||||
Г
|
Травень
1907 р.
|
|||||
Повторити пар. 26-27
Немає коментарів:
Дописати коментар