Понеділок 13.04
Тема:СРСР у міжнародніх відносинах
1.§ 27,
2.робота з датами,
3 виконати вправу naurok.ua. Код: 108322
Середа 15.04
Практичне занняття
Підготувати повідомлення за темами: 1. « Політика «умиротворення». 2. СРСР у міжнародних відносинах
Четвер 16.04
Тема: Узагальнення. Тематичний контроль
1.Повторити§ 25-27.
2.Виконати вправу naurok.ua/ Код: 218269
ЗАХИСТ ВІТЧИЗНИ
Середа 15.04
1.§ 42,
2.Виконати вправу naurok.ua. Код: 689975
ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА
Середа 15.04
Тема: Іноеграція та Міграція.
1.§ 48.
2.робота з поняттями
Пятниця 17.04
1. Повторити пар. 48
2. Запитання в кінці параграфу
Понеділок 30.03
Тема: Індія. Країни Передньої Азії. Туреччина. Іран.
1. Опрацювати пар. 22.23
2. Робота з датами, полняттями
3. Виконати вправу за посиланнямhttps://learningapps.org/9150124
Середа 1.04
Тема: Латинська Америка
1. Опрацювати пар. 24
2. Робота з датами
3. Виконати вправу за посиланням https://learningapps.org/9743493
Четвер 02.04
Тема : Узагальнення. Тематичний Контроль
1. Виконати тестові завдання
2. Повторити пар. 21-24
Понеділок 06.04.
Тема: Утворення осередків війни на Далекому Сході, Африці, Європі.
1.Опрацювати пар. 25.
2. Робота з датами.
3. Виконати вправу за посиланнямhttps://learningapps.org/9165469
4. Виконати вправу за посиланням https://learningapps.org/9965481
Четвер 09.04
Тема: Політиика "умиротворення" агресора
1. Опрацювати пар. 26
2. Конспект уроку.
3. Виконати вправу за посиланням https://learningapps.org/9157068
4. виконати вправу за посиланням https://learningapps.org/9157511
Тема:СРСР у міжнародніх відносинах
1.§ 27,
2.робота з датами,
3 виконати вправу naurok.ua. Код: 108322
Середа 15.04
Практичне занняття
Підготувати повідомлення за темами: 1. « Політика «умиротворення». 2. СРСР у міжнародних відносинах
Четвер 16.04
Тема: Узагальнення. Тематичний контроль
1.Повторити§ 25-27.
2.Виконати вправу naurok.ua/ Код: 218269
ЗАХИСТ ВІТЧИЗНИ
Середа 15.04
1.§ 42,
2.Виконати вправу naurok.ua. Код: 689975
ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА
Середа 15.04
Тема: Іноеграція та Міграція.
1.§ 48.
2.робота з поняттями
Пятниця 17.04
1. Повторити пар. 48
2. Запитання в кінці параграфу
Понеділок 30.03
Тема: Індія. Країни Передньої Азії. Туреччина. Іран.
1. Опрацювати пар. 22.23
2. Робота з датами, полняттями
3. Виконати вправу за посиланнямhttps://learningapps.org/9150124
Середа 1.04
Тема: Латинська Америка
1. Опрацювати пар. 24
2. Робота з датами
3. Виконати вправу за посиланням https://learningapps.org/9743493
Четвер 02.04
Тема : Узагальнення. Тематичний Контроль
1. Виконати тестові завдання
Тестові завдання.
1.
В
якій країні в 1918 році відбулися «рисові бунти»:
А.
Китай;
Б.
Японія;
В.
Індія.
2. Революційна війна за об’єднання Китаю
тривала:
А.
1923-1924рр.;
Б.
1924-1926рр.;
В.
1925-1927рр.
3. Африканський національний конгрес було
утворено:
А.
1920р.;
Б.
1923р.;
В.
1925р..
4. Яка країна була піддана агресії з боку
Японії в 1931 році:
А.
Корея;
Б.
СРСР;
В.
Китай.
5. Країна Латинської Америки яка була
найбільшим виробником цукрової тростини:
А.
Куба;
Б.
Мексика;
В.
Аргентина.
6. Туреччина була проголошена республікою в:
А.
1919р.;
Б.
1922р.;
В.
1924р..
7. В 1921 році військовий державний переворот
з встановленням військової диктатури відбувся в:
А.
Аргентині;
Б.
Ірані;
В.
Туреччині.
8. Конституція Індії була проголошена:
А.
1935р.;
Б.
1937р.;
В.
1939р..
9. В якому році в Китаї Чан-Кайши встановив
особисту владу:
А.
1926р.;
Б.
1927р.;
В.
1931р..
10. На управління якими територіями на Близькому
Сході отримала Англія від Ліги Нації:
А.
Палестина, Трасйорданія;
Б.
Сирія, Ліван;
В.
Єгипет, Палестина.
11. Розташуйте
події в хронологічній послідовності:
1.
Створення Комуністичної партії Китаю;
2.
Визнання незалежності Афганістану Британією;
3.
Утворення об’єднаного фронту КПК з Гомінданом;
4.
Утворення Індійського Національного Конгресу;
5.
Проголошення Туреччини республікою.
12. Встановіть
відповідність:
1. М. Ганді
|
А. Лідер національно-визвольного руху в Індокитаї
|
2. Чан-Кайши
|
Б. Лідер комуністичної партії Китаю
|
3. Мао Цзедун
|
В. Лідер національного руху Туреччини
|
4. М. Кемаль
|
Г. Лідер Індійського національного конгресу
|
5. Хо Ши Мін
|
Д. Лідер партії Гоміндан
|
13. Дайте
визначення термінам і поняттям:
·
«Рух
4 травня»;
·
«Соляний
похід»;
·
«Декларація
Ірвіна»;
·
«Меморандум
Танака»;
·
«Латифундії».
14. Охарактеризуйте
національно-визвольний рух в Інді
в 20-30-х роках:
15. Розкрийте
суть «палестинської проблеми», що виникла в 20х роках ХХ ст.. Які шляхи її
вирішення запропонували б ви.
2. Повторити пар. 21-24
Понеділок 06.04.
Тема: Утворення осередків війни на Далекому Сході, Африці, Європі.
1.Опрацювати пар. 25.
2. Робота з датами.
3. Виконати вправу за посиланнямhttps://learningapps.org/9165469
4. Виконати вправу за посиланням https://learningapps.org/9965481
Четвер 09.04
Тема: Політиика "умиротворення" агресора
1. Опрацювати пар. 26
2. Конспект уроку.
3. Виконати вправу за посиланням https://learningapps.org/9157068
4. виконати вправу за посиланням https://learningapps.org/9157511
ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА
Середа 08.04
Тема узагальнення до розділу " Взаємодія громадян і держави в досягненні суспільного добробуту"
1. Повторити пар. 37-46
2. Виконати тестові завдання
1. Яку потребу ви задовольнили, переглянувши цікавий
кінофільм?
А матеріальна, особиста Б духовна, особиста В матеріальна,
суспільна Г духовна, групова
2. Яка з груп виробничих ресурсів найкраще ілюструє три
їх основні види?
А заробітна плата, працівники, гроші
Б нафта, таксисти, ціни
В родовище вапняку, вчителі, верстати
Г фермери, інвестори, виробники
3. Продукт має корисність, якщо він
А потребує значних ресурсів для виробництва
Б попит на нього на ринку завжди однаковий
В здатний задовольнити яку-небудь потребу споживача
Г є доступним за ціною для споживача
4. Економічна раціональність передбачає таку поведінку
людей, за якої
А кожен суб’єкт економічних відносин ощадливо витрачає гроші
Б кожна людина робить вибір відповідно до своїх вигод
В кожен суб’єкт ринкових відносин має діяти відповідно до
інструкцій
Г усі люди діють однаково в однакових умовах
5. Під економічною категорією «власність» розуміють
А належність людини до
об’єкта власності
Б відносини між державою та фізичною особою стосовно
привласнення державного майна
В відносини між суб’єктами стосовно привласнення економічних
благ
Г відносини між людьми з приводу використання споживчих благ
6. Ринкова
система — це
А система господарювання, заснована на приватній власності,
ринковому ціноутворенні та конкуренції
Б система, де поєднуються державні важелі регулювання
економіки з монополістичною конкуренцією
В складний механізм взаємоузгодження економічних відносин
між державою й приватними підприємствами
Г економічна система, яка заснована на приватній власності
та традиційних методах господарювання
7. Яке
із тверджень є правильним?
А у зв’язку з подорожчанням бензину його пропозиція на ринку
зменшилася
Б обсяг попиту на автомобілі зріс у зв’язку з підвищенням
цін на бензин
В на ринку апельсинів зросли ціни, тому підвищився попит на
мандарини
Г унаслідок зниження ціни на канцелярські товари зменшився
обсяг попиту на них
8.
Причиною дефіциту товару на ринку є те, що
А ціна на товар перевищує рівноважну ціну
Б ціна на товар нижча від рівноважної ціни
В товар не відповідає державному стандарту якості
Г обсяг пропозиції перевищує обсяг попиту
9. Дайте
визначення понятям
Корупція,
заробітна плата
10. Назвіть
джерела формування сімейного бюджету.
11. Назвіть етапи
процесу прийому на роботу
12. Назвіть
основні екологічні проблеми України.
Пятниця 10.04
Тема: Інтнграція і глобалізація. Витоки та прцес європейської інтеграціїє
1. Опрацювати пар. 47.
2. Робота з поняттями.
Немає коментарів:
Дописати коментар